Še nimate ustvarjenega računa? Ustvari novega

Nastavitve

Kako poteka vračanje in menjava izdelka/izdelkov?

Kako lahko zamenjate ali vrnete izdelek:

Ponujamo dve možnosti za vračanje ali menjavo izdelkov, ki ste jih pri nas kupili. Prosimo, da izpolnite Obrazec za reklamacijo, če želite izdelek zamenjati, oziroma Obrazec za odstop od pogodbe, če želite izdelek vrniti in si zagotoviti vračilo kupnine.

Prenesi Obrazec za reklamacijo za menjavo izdelka
Prenesi Obrazec za odstop od pogodbe za vračilo izdelka

Prosimo, da si preberete naslednje besedilo, ki obsega več podatkov o obeh obrazcih in o postopku reklamacije za zamenjavo izdelka ali vračilo le-tega ter povrnitev kupnine.

Zamenjava izdelka

Če želite izdelek zamenjati, prosimo, da izpolnite Obrazec za reklamacijo za menjavo izdelka. Vnesti je potrebno vse zahtevane podatke, da bomo lahko v kar najkrajšem času uredili vaš zahtevek.

  • Za vsako posamezno reklamacijo je potrebno izpolniti, natisniti, podpisati ter priložiti ustrezen obrazec za reklamacijo. Prosimo, da skupaj z natisnjenim, podpisanim in skeniranim/fotografiranim dokumentom vedno pošljete tudi izpolnjen digitalni PDF obrazec.
  • Blago, poslano nazaj s plačilom po povzetju, bo vedno zavrnjeno.
  • Dobavitelj obljublja, da bo vsak zahtevek za reklamacijo v dobro stranke uredil v najkrajšem možnem času, in sicer vsaj v 30 dneh od prejetja obrazca za reklamacijo in izdelkov, na katere se ta nanaša.
  • Blago, vrnjeno več kot 2 leti po tem, ko je bilo z naše strani odposlano stranki, ne bo sprejeto.

Prosimo, da Obrazec za reklamacijo za menjavo izdelkov pozorno preberete, preden nam ga pošljete. Najlepša hvala.

Vračilo blaga

Katerikoli kupljen izdelek lahko vrnete in povrnili vam bomo kupnino. Zagotavljamo 30-dnevni rok za odstop od pogodbe. Če želite vrniti enega ali vse naročene izdelke, prosimo, da izpolnite Obrazec za odstop od pogodbe. Vnesti je potrebno vse zahtevane podatke, da bomo lahko v kar najkrajšem času uredili vaš zahtevek.

  • Za vsako posamezno reklamacijo je potrebno izpolniti, natisniti, podpisati ter priložiti poseben obrazec za reklamacijo. Prosimo, da skupaj z natisnjenim, podpisanim in skeniranim/fotografiranim dokumentom vedno pošljete tudi izpolnjen digitalni PDF obrazec.
  • Blago, poslano nazaj s plačilom po povzetju, bo vedno zavrnjeno.
  • Dobavitelj obljublja, da bo vsak zahtevek za reklamacijo v dobro stranke uredil v najkrajšem možnem času, in sicer vsaj v 30 dneh od prejetja obrazca za reklamacijo in izdelkov, na katere se ta nanaša.
  • Blago je mogoče vrniti točno 30 dni od datuma, ko je z naše strani prvotno odposlano stranki.

Prosimo, da Obrazec za odstop od pogodbe pozorno preberete, preden nam ga pošljete. Najlepša hvala.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako dolgo traja postopek reklamacije za menjavo izdelka?

Zahtevki za reklamacijo bodo urejeni v roku 30 dni od datuma prejetja zahtevka, razen če se stranki medsebojno dogovorita za daljši čas. Predpogoj je, da zagotovite vse potrebne podatke, ki nam bodo omogočili hitro obravnavo zahtevka. Za to poskrbite tako, da nam pošljete pravilno izpolnjen obrazec za reklamacijo.

Me boste obvestili, ko se bo status mojega zahtevka spremenil?

O vseh spremembah statusa vašega zahtevka vas bomo redno obveščali preko e-pošte. Strogo se držimo postopka reklamacije in vsak zahtevek poskušamo urediti v najkrajšem možnem času.

Kdo nosi stroške v zvezi z vračilom izdelkov?

Če vam nastanejo stroški v zvezi z vračilom fizičnih izdelkov in je vaš zahtevek spoznan za upravičenega, vam bomo stroške povrnili na podlagi dokazil o plačilu (na primer računa s pošte ali podobnega potrdila).

Vaš izdelek je bil dodan v košarico

Brezplačna dostava in 30 dnevna zagotovitev vračila denarja