Še nimate ustvarjenega računa? Ustvari novega

Nastavitve

Software Deals Pomoč na daljavo

Dovolite, da vam pomagamo namestiti izdelke in vam omogočimo takojšnjo uporabo.

Rabite pomoč pri nameščanju ali aktivaciji naših produktov? Tu smo, da pomagamo! Nedavno smo dodali še eno storitev za naše stranke – Software Deals Pomoč na daljavo. Ta storitev vam omogoča, da vam kupljeno programsko opremo tudi aktiviramo. Hitro, varno in enostavno. In z uporabo programov lahko začnete takoj.

Prenesi Software Deals Pomoč na daljavo

Kaj je Software Deals pomoč na daljavo?

To je možnost, ki omogoča naši visoko usposobljeni podpori za stranke, da vam lahko pomaga na daljavo. Uporabljamo varno aplikacijo TeamViewer, preko katere se lahko povežemo z vašim računalnikom in aktiviramo produkt, ki ste ga kupili pri nas. Vsak osebni ali prenosni računalnik ima lahko določene prednastavitve, ki lahko otežujejo aktivacijo izdelkov. Zato vam ponujamo možnost Pomoč na daljavo.

Zakaj je Pomoč na daljavo odličen način aktivacije vašega izdelka?

  • Ker je hiter in enostaven in vam bo omogočil, da takoj začnete uporabljati svoj izdelek.
  • Vse, kar morate narediti je: kontaktirati osebo iz naše podpore za stranke in zagnati aplikacijo TeamViewer. Odgovorna oseba vam bo razložila celoten postopek in nato pa boste lahko le opazovali postopek aktivacije.
  • Naša visoko usposobljena podpora bo v dejanskem času rešila morebitne težave z aktivacijo.
  • Če vznikne težava s ključem produkta, bo rešena takoj, brez podajanja zahtevka za nadomestitev produkta.

Ali je Pomoč na daljavo varna?

  • Aplikacija TeamViever, ki jo uporabljamo za  Pomoč na daljavo, uporablja pri vseh postopkih najvišje varnostne standarde, kar pomeni, da bo računalnik varen od začetka do konca postopka.
  • Celoten proces se beleži v video obliki, kar pomeni, da lahko vedno preverimo, ali so bili postopki izvedeni v skladu s pravili. V primeru, da bi imeli pomisleke glede kateregakoli koraka, ki ga med postopkom izvede član naše podpore, se postopek lahko preveri.
  • Za takojšnjo prekinitev postopka Pomoči na daljavo lahko vedno pritisnete tipko ESC. Ta možnost pride prav, če dobite video klic ali potrebujete pustiti za nekaj časa svoj računalnik brez nadzora.
  • Vaš zaslon bo ob vzpostavitvi zveze samodejno dobil črno ozadje. Če ne želite, da bi videli določene programe ali datoteke, jih zaprite preden se povežete.

Kako deluje? (vodič korak za korakom)

Poglejmo si postopek Pomoči na daljavo.

Korak 1 – prenesite Software Deals Pomoč na daljavo

Najprej prenesite našo različico programa TeamViewer (Software Deals Pomoč na daljavo). Program lahko po prenosu takoj zaženete, ker ne zahteva namestitve.

Za prenos klikni: Prenesi Software Deals Pomoč Na Daljavo

Odprla se bo spletna stran (glej: slika spodaj) in prenos se bo takoj začel.

Korak 2 – vzpostavitev povezave s Pomočjo na daljavo

Po prenosu programa odprite datoteko “TeamViewerQS.exe”.

Odpre se pogovorno okno (glej: slika spodaj desno).

Za vzpostavitev varne povezave sporočite svojo ID številko pooblaščeni osebi za podporo strankam (glej: slika spodaj v zelenem okvirju).

Odgovorna oseba iz naše podpore se bo povezala s vašim računalnikom in začela z aktivacijo izdelka. Ozadje vašega namizja se bo spremenilo v črno, mi pa bomo videli nekaj takega:

Korak 3 – Namestitev in aktivacija izdelka

Za predstavitev postopka namestitve in aktivacije smo uporabili izdelek Office Home and Student. Recimo, da imate težavo z namestitvijo izdelka na svoj računalnik. V tem primeru ga lahko mi namestimo za vas. Datoteka za namestitev izdelka je precej velika, zato bo najbolje, če jo prenesete še preden vzpostavite zvezo z Pomočjo na daljavo.

Opomba: Pomembno je, da prenesete pravilno različico kupljenega programa (če ste kupili Office 2016, pazite da ne prenesete na primer različice Office 2013, ker ključ produkta ne bo delal). Poleg tega zelo priporočamo, da odstranite program Office 365, če ga imate na svojem računalniku, ker zelo pogosto moti namestitev ostalih izdelkov paketa Microsoft Office.

Besedilo, v našem primeru: LAPTOP-18LLT43M (glej: slika zgoraj, levo zgoraj) je edinstveno ime, ki ga je TeamViewer določi vašemu računalniku. Če bomo potrebovali preveriti posnetek video seje, bo to dokaz, da je bila omenjena namestitev izvedena na vašem računalniku.

Po končani namestitvi se izdelek lahko aktivira.

Office 2016 (in starejše različice) se lahko aktivira preko svojih aplikacij: Excel, PowerPoint ali Onenote. Pri prvem zagonu katerekoli aplikacije iz paketa Office, se odpre pogovorno okno, kjer morate v polje vnesti ključ izdelka (glej: slika zgoraj).

Odgovorna oseba iz naše podpore bo vnesla kodo. Lahko se zgodi, da koda ne bo delala, navadno zaradi neskladnosti s strojno opremo ali regionalnih omejitev. Kar pa sploh ni problem. V primeru, da ta način verifikacije ne bo uspešen, bomo poskusili z telefonsko aktivacijo. Če pa tudi ta ne bo uspela bomo, med sejo Pomoči na daljavo, preprosto vnesli drugi ključ izdelka. Ne bo vam treba izpolnjevati nobenega zahtevka. Potem, ko bo licenca vašega produkta uspešno verificirana, vam bomo poslali le nov certifikat (kodo).

In to je to! Za dodatne informacije in pojasnitve Software Deals Pomoči na daljavo, nas prosim kontaktirajte na naslov: info@software-deals.si

Vaš izdelek je bil dodan v košarico

Brezplačna dostava in 30 dnevna zagotovitev vračila denarja